آموزش زبان انگلیسی با انیمیشن

مزایای آموزش زبان انگلیسی با انیمیشن چیست

چرا یادگیری زبان انگلیسی از اهمیت بسیاری برخوردار است؟ بهترین روش‌هاي يادگيري زبان انگليسي چيست؟ مزاياي آموزش زبان انگلیسی با انیمیشن چيست؟ بهترين انيميشن‌هاي انگليسي زبان كدامند؟ همان‌طور كه ممكن است بدانيد زبان انگليسي دومين زبان رايج در جهان است. علاوه بر اين حدود نيمي از محتواي اينترنت به زبان انگليسي نوشته شده است. به همين دليل يادگيري اين زبان به شيوه صحيح از اهميت بالايي برخوردار است. در اين مقاله به بررسي انواع روش‌هاي يادگيري زبان انگليسي،‌ مزاياي آموزش مکالمه زبان در خانه با انيميشن و همچنين معرفي بهترين انيميشن‌هاي انگليسي خواهيم پرداخت. با ما در انگلیش بای رز همراه شوید.

انواع روش‌های آموزش و یادگیری زبان انگلیسی

با توجه به اینکه زبان انگلیسی دومین زبان رایج در دنیاست یادگیری آن از اهمیت بالایی برخوردار است. بسیاری از والدین فرزندان خود را از سنین پایین به دوره‌های آموزش زبان انگلیسی می‌فرستند. نوجوانان و بزرگسالان بسیاری نیز میزان قابل توجهی از زمان خود را صرف یادگیری زبان انگلیسی و تقویت مهارت‌های چهارگانه خود می‌کنند. اگر به زبان انگلیسی تسلط کافی داشته باشید می‌توانید از فرصت‌های شغلی بیش‌تری بهره‌مند شده و استفاده مفیدتری از فضای مجازی و اینترنت کنید. رایج‌ترین روش یادگیری زبان انگلیسی شرکت در دوره‌ها و کلاس‌های حضوری یا آنلاین است. اما گاهی شرکت در دوره‌های آموزشی برای تقویت مهارت شما کافی نخواهد بود. استفاده از برخی روش‌های آموزش زبان انگليسي مي‌تواند پیشرفت شما را بسیار سریع‌تر کند. این روش‌ها عبارت‌انداز:

آموزش زبان انگلیسی با پادکست

پادکست‌ها همان فایل‌های صوتی هستند که در زمینه‌های گوناگون تولید و منتشر می‌شوند. اگر به یادگیری زبان انگلیسی و همچنین گوش سپردن به محتوای صوتی علاقه دارید، استفاده از پادکست‌های انگلیسی یکی از بهترین گزینه‌ها خواهد بود. می‌توانید از پادکست‌های انگلیسی زبان با موضوعات عامیانه و یا پادکست‌های آموزشی استفاده کنید.

آموزش زبان انگلیسی با موسیقی

یکی‌دیگر از روش‌های جذاب برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده از موسیقی و آهنگ است. آهنگ و موسیقی انگلیسی روشی عالی برای یادگیری کلمات و اصطلاحات عامیانه است. علاوه بر این بسیاری از افراد زمان زیادی از روز خود را صرف گوش دادن به موسیقی و آهنگ می‌کنند. می‌توانید در هنگام پیاده‌روی و یا انجام فعالیت‌های روزانه به موسیقی‌های انگلیسی زبان نیز گوش کنید.

راه‌های آموزش زبان انگلیسی با انیمیشن

آموزش زبان انگلیسی با انیمیشن و فیلم

سومین روش آموزش مکالمه زبان انگلیسی استفاده از فیلم یا انیمیشن است. آموزش زبان انگلیسی با انیمیشن و فیلم آنچنان موثر و محبوب است که می‌توانید کلیپ‌های آموزشی بسیاری را بر مبنای تکه‌هایی از انیمیشن‌ها و فیلم‌های معروف پیدا کنید. علاوه بر اين دوره‌هاي حضوري بسياري نيز بر اساس تماشاي فيلم‌هاي معروف و نقد آن‌ها برگزار مي‌شوند. در ادامه به بررسي بيش‌تر اين روش خواهيم پرداخت.

مزایای آموزش زبان انگلیسی با انیمیشن

همان‌طور که گفتیم استفاده از انیمیشن و فیلم برای یادگیری زبان انگلیسی از محبوبیت بسیاری برخوردار است. بسیاری از افراد به ویژه جوانان و نوجوانان این روش را برای یادگیری زبان انگلیسی انتخاب می‌کنند. آموزش زبان انگلیسی با انیمیشن و فیلم مزایای بسیاری به دنبال دارد که از میان آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

آشنایی با تلفظ واژه‌ها و عبارات

یکی از رایج‌ترین مشکلات زبان آموزان در روند یادگیری زبان انگلیسی، یادگیری نحوه صحیح تلفظ واژگان و ادای جملات است. چنین مشکلی معمولا تا انتهای مسیر یادگیری با اکثر زبان آموزان همراه است. یکی از بهترین راهکارها برای حل این مشکل تماشای انیمیشن یا فیلم و سریال به زبان انگلیسی است. معمولا تلفظ واژگان و مکالمه در انیمیشن‌ها آهسته‌تر و واضح‌تر از فیلم‌ها خواهد بود. به همین دلیل تماشای انیمیشن به زبان انگلیسی می‌تواند راه حلي عالي براي تقويت بيان و لهجه به هنگام صحبت به اين زبان شود.

آشنایی با اصطلاحات و واژگان عامیانه

از دیگر مزایای یادگیری زبان انگلیسی با انیمشین می‌توان به یادگیری واژگان و اصطلاحات عامیانه اشاره داشت. اگر شرکت در کلاس‌ها و دوره‌های حضوری زبان انگلیسی را انتخاب کرده‌اید، باید بدانید که معمولا در کتاب‌های آموزشی واژه‌های عامیانه زیادی را یاد نخواهید گرفت. در چنین شرایطی تماشای انیمیشن راهی عالی برای یادگیری این واژگان و البته نحوه به کار بردن آن‌ها در شرایط خاص خواهد بود. اگر تصور می‌کنید که نمی‌توانید به درستی متوجه معنای واژه‌های جدید و همچنین تلفظ آن‌ها شوید، می‌توانید از زیرنویس و دیکشنری نیز استفاده کنید.

جذابیت بالا

همان‌طور که می‌دانید انیمیشن‌های امروزی جذابیت بسیار بالایی برای تمام سنین دارند. علاوه بر این انیمیشن‌های بسیاری مخصوص بزرگسالان تولید می‌شوند. جذابیت انیمیشن‌ها و فیلم‌ها موجب مي‌شود كه افراد بتوانند با حوصله و علاقه بيش‌تري آن‌ها را دنبال كرده و علاوه بر سرگرمي مهارت‌هاي خود را نيز بالا ببرند. اگر علاقه‌اي به مطالعه و يا گوش دادن به موسيقي نداريد، در کنار کتاب 504 واژه ‌ استفاده از انیمیشن و فیلم بهترین گزینه است. سعی کنید انیمیشن‌های جذاب و جدیدی را تهیه کنید تا به یادگیری زبان انگلیسی با این روش نیز علاقه بیش‌تری پیدا کنید. انتخاب انیمیشن‌های نامناسب یا کسل کننده می‌تواند شما را در مسیر یادگیری دلسرد و ناامید کند.

یادگیری و آموزش زبان انگلیسی با انیمیشن

بهترین انیمیشن‌ها برای یادگیری زبان انگلیسی

همان‌طور که گفتیم یادگیری و آموزش زبان انگلیسی با انیمیشن و فیلم روشی عالی برای تقویت مهارت‌های شما در این زبان است. انیمیشن‌ها علاوه بر جذابیت بالا، به یادگیری بیش‌تر شما نیز کمک خواهند کرد. اما همان‌طور که گفتیم بهتر است در ابتدای مسیر فیلم‌ها و انیمیشن‌های جذاب و دیدنی را تهیه کنید تا به ادامه مسیر یادگیری نیز مشتاق‌تر شويد. برخي از انيميشن‌هاي جذابي كه براي آموزش زبان انگليسي گزينه مناسبي هستند عبارت است از:

  • Toy Story
  • Up
  • How to train your dragon
  • Home
  • Finding Nemo
  • Frozen
  • Ratatouille
  • Coraline
  • Kung Fu Panda
  • Zootopia
  • The secret life of pets
  • Inside out
  • Sonic
  • Boss Baby

به طور خلاصه

همان‌طور كه در انگليش باي رز خوانديد،‌ زبان انگليسي دومين زبان رايج در جهان است. علاوه بر اين بيش از نيمي از محتواي اينترنتي نيز به اين زبان نوشته شده است. به همين دليل يادگيري آن از اهميت بسياري برخوردار است. روش‌هاي بسياري براي يادگيري زبان انگليسي وجود دارد. به طور مثال مي‌توان به شركت در دوره‌هاي حضوري و آنلاين اشاره داشت. يكي از بهترين روش‌ها آموزش زبان انگلیسی با انیمیشن و یا آموزش زبان انگلیسی با فیلم است. تماشاي فيلم و انيميشن مزاياي بسياري دارد كه از ميان آن‌ها مي‌توان به جذابيت روند يادگيري،‌ آشنايي با اصطلاحات و واژگان عامیانه و همچنین آشنایی با شیوه تلفظ کلمات اشاره داشت.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

دوره‌های آموزش زبان انگلیسی

مطالب مشابه با آنچه مطالعه کردید

نظرات شما درباره این مطلب

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
بازگشت
مشاوره در واتساپ
کانال تلگرام
پیج اینستاگرام